Am testat noile produse de styling Dyson pe 4 tipuri diferite de păr.

Am testat noile produse de styling Dyson pe 4 tipuri diferite de păr.

Un lucru este sigur: Dyson are o gamă diversificată. Brandul, cunoscut pentru aspiratoarele sale revoluționare și purificatoarele de aer, ventilatoarele fără palete și opțiunile minimaliste de iluminare, căștile și o linie de ustensile pentru păr care au schimbat industria, se extinde acum la produse de styling.

Numită Chitosan după ingredientul său principal, colecția include o Cremă Pre-Styling și un Ser Post-Styling. Dar ce este chitozanul? „Este o macromoleculă complexă care oferă părului susținere fără rigiditatea produselor de styling convenționale care folosesc polimeri simpli”, spune Robyn Coutts, manager de design la Dyson. Ea explică faptul că chitozanul folosit în această colecție este derivat din ciuperci de stridii.

Dyson numește utilizarea sa de chitozan "tehnologie triodetică". Pe măsură ce brandul își dezvolta ingredientul cheie, fondatorul James Dyson a remarcat că părul pe care era testat se comporta ca și cum ar fi învelit în arhitectură triodetică (clădiri care își mențin structura cu o fundație de triunghiuri teselate). „Dacă te gândești la inginerie, triunghiul este cea mai puternică formă”, spune Justina Mejia-Montane, responsabilă de inovația produsului și dezvoltarea ambalajelor la Dyson, care explică faptul că produsele, pe măsură ce învelesc părul, creează o structură flexibilă ce păstrează stilul.

„Chitozanul poate acționa ca un formator de film pentru produsele de hairstyling care pot reduce încărcătura statică de pe suprafața părului”, spune Amanda Lam, un chimist cosmetic din Los Angeles. Nu este un ingredient nou — mărci precum Aussie, Herbal Essences și Kristin Ess au produse care conțin o versiune a acestuia. „Chitozanul din ciuperci de la Dyson se aliniază cu revendicările vegane și poate fi mai nou pe piață,” adaugă chimistul cosmetic Kelly Dobos, care explică faptul că chitozanul este obținut în mod obișnuit și din crustacee.

Colecția a durat cinci ani să se dezvolte, între obiectivele brandului pentru ambalaje și experiența generală de utilizare a formulei. Un dozator cu pompiță este integrat în partea de jos a fiecărui tub, furnizând exact 0,22 ml de produs când este apăsat pe palma mâinii. „Am dorit să oferim o cantitate construită inițial și când nu ofeream o doză mai precisă, observam [supradozare],” explică Coutts, care spune că puțin din oricare produs ajunge departe. „Doza de 0,22 ml este suficient de precisă pentru a încuraja utilizatorii să aplice pe secțiuni pentru a permite tehnologia fir cu fir, dar suficient de mare pentru a nu cauza frustrare prin necesitatea continuării cu dozarea.”

Știm la ce te gândești. Pentru scepticii care ar putea spune că este mult efort doar pentru aplicarea produselor, luați în considerare ce se întâmplă când folosiți prea puțin—sau, mai rău, prea mult produs. „Folosirea unei cantități excesive de produs poate duce la acumulare excesivă, descuamare sau un aspect gras datorită nivelului de uleiuri și emolienți,” spune Dobos, care adaugă ca aceasta nu este o practică superfluă. „În schimb, o dozare insuficientă poate duce la lipsă de fixare adecvată și eficiență redusă, nereușind să obțină rezultatul dorit pentru styling.”

Cât despre textura și experiența produsului, Dyson a fost foarte specific în a găsi echilibrul corect. „Obținerea echilibrului formulei pentru styling în timp ce este ușoară și promovează un păr sănătos, cu aspect natural, a fost cea mai mare provocare în formularea produselor de styling Chitosan,” spune Coutts. „Când am descoperit că chitozanul oferă echilibrul dintre cele două, ne-a permis să creăm o formulă bogată, aproape ca cea a unui produs pentru îngrijirea pielii, fără a îngreuna părul sau a-l face să arate gras.”

A reușit brandul? Înainte să trecem la recenzii, să aruncăm o privire mai detaliată asupra fiecărei formule.