
În timpul finalei de echipă la gimnastică artistică feminină din cadrul Jocurilor Olimpice de la Paris 2024, Simone Biles a fost fotografiată retușându-și machiajul cu o paletă Fenty Beauty. Pentru iubitoarele de frumusețe, a fost imaginea memorabilă a jocurilor. Toată lumea a vrut să știe ce folosește G.O.A.T. Compactul în cauză era Fenty Beauty Invisimatte Instant Setting + Blotting Powder.
Nu este prima dată când acest produs primește atenție în prim-plan. Este același pe care Rihanna l-a folosit pentru a-și retușa machiajul în timpul spectacolului său de la pauza Super Bowl. De atunci, pudra presată a concurat cu tendințele de aspect lucios pentru a câștiga atenția. Pe măsură ce toamna se apropie rapid, se pare că finisajele mate vor căpăta în sfârșit un avantaj în competiția pentru ten.
Doar în august, Prada Beauty, Tom Ford Beauty și Tower 28 au lansat noi pudre presate. În luna mai, YSL Beauty a scos una, iar luna trecută, Too Faced a lansat și ea una. Poate cea mai discutată lansare recentă este gama True To Myself de la Rare Beauty, disponibilă în 14 nuanțe însoțite de un puf drăguț.
De ce acest avans rapid și brusc al pudrelor de față? În multe privințe, revenirea la pielea matifiată era inevitabilă. Au trecut doi ani de când Hailey Bieber a lansat Rhode Skin, aducând în vogă termenul “piele ca un gogoșar glazurat”. Pielea strălucitoare a fost tendința principală a tenului de atunci, cu produse precum Glowy Super Gel de la Saie, Watermelon Glow Dew Drops de la Glow Recipe și gama proprie de îngrijire a pielii de la Rhode ajutându-ne să obținem un aspect de delicii lucioase.
Dar, era firesc ca pendulul tendințelor să se întoarcă în cealaltă direcție. Conform Google Trends, “machiaj mat” a fost căutat de două ori mai mult decât “machiaj strălucitor” în Statele Unite în ultimul an. Pentru cei dintre noi care amintirea pudrelor mate și groase ne provoacă reacții, există speranță.