Noua paletă Curve Case de la Made By Mitchell are cea mai închisă nuanță de contur pe care am văzut-o vreodată

Noua paletă Curve Case de la Made By Mitchell are cea mai închisă nuanță de contur pe care am văzut-o vreodată

Nu toți supereroii poartă capă; unii doar creează machiaj pentru tonuri de piele închise care nu sunt negru intens. Deși persoanele cu pielea mai închisă încă întâmpină dificultăți în a găsi produse care să se potrivească tenului lor, brandul britanic Made by Mitchell a demonstrat că realizarea acestor produse este posibilă. Brandul este deja iubit pe BeautyTok pentru formulele sale pigmentate și gama incluzivă de nuanțe, dar cea mai recentă lansare dovedește și mai mult angajamentul lor pentru diversitate. Paleta Curve Case în nuanța Deeper Than Deep are cel mai închis ton de contur pe care l-am văzut vreodată, iar lumea este impresionată. La momentul redactării, videoclipul brandului pe TikTok care anunță paleta are 1,1 milioane de vizualizări și 78,5K aprecieri, plus 402 comentarii, majoritatea lăudând inovația brandului.

Acest produs destinat pielii închise este în special remarcat în contextul discuției actuale despre incluziunea în machiaj. În caz că nu ați observat, creatorul popular de conținut de frumusețe, Golloria, a criticat recent marca Youthforia pentru creația lor de fond de ten într-o nuanță pe care a denumit-o „gudron într-o sticlă”. (Brandul nu a lansat un răspuns oficial la acest val nou de critici.)

În 2023, Youthforia a lansat Date Night Foundation în 15 nuanțe și, după critici privind lipsa de diversitate, a adăugat 10 nuanțe noi în martie 2024. Consensul online a fost că noile nuanțe încă nu sunt diverse în tonurile subiacente și că cea mai închisă nuanță nici măcar nu este purtabilă, chimistul cosmetic Esther Olu remarcând că nuanța unică a fondului de ten era probabil rezultatul faptului că acesta conținea doar pigmenți albi și negri, nu și roșii și galbeni care creează subtonurile pe care le au majoritatea fondurilor de ten.

În timp ce toate acestea se desfășurau, Made by Mitchell (fondat de artistul de machiaj britanic Mitchell Halliday) a lansat Curve Case. Deși nu a existat vreo referință la Youthforia în conținutul Made by Mitchell, produsul demonstrează că este posibil să creezi produse de bază pentru complexiile cele mai închise—care, ca să reamintim, sunt nuanțe de maro, nu negru pur.

Curve Case este o paletă cremă cu opt pigmenți, disponibilă acum în patru familii de nuanțe: Light, Lighter Than Light, Medium, Deep, și Deeper Than Deep. Fiecare paletă are patru nuanțe de blush și patru de contur. În mai 2024, brandul a lansat cea mai nouă nuanță Deeper Than Deep după ce a primit feedback pe TikTok că primele câteva familii de nuanțe erau prea deschise și nu potrivite pentru toate tonurile de piele. Pentru prima dată la produsele de contur, cea mai închisă nuanță este suficient de închisă pentru cele mai profunde tenuri, așa cum este demonstrat de Golloria. „Cea mai închisă nuanță are un subton bronz profund,” spune Golloria în videoclipul său de recenzie a produsului. Comparând cele două nuanțe cele mai închise, ambele fiind suficient de închise pentru a fi utilizate de ea, spune: „Aceasta este tot ceea ce ne-am dorit, efectiv de-a pururi.”

Am alergat să ne procurăm paleta după ce am văzut recenziile, așa că urmăriți-ne pentru opinia noastră completă despre acest produs care schimbă standardele, imediat ce îl vom testa.