Serena Williams este pregătită să câștige

Serena Williams este pregătită să câștige

Vom fi sinceri: linia de machiaj a Serenei Williams nu era pe lista de așteptări pentru branduri de frumusețe ale celebrităților din 2024. Când Wyn Beauty a sosit la biroul nostru, am fost puțin surprinși și destul de sceptici (oboseala față de brandurile de frumusețe ale celebrităților e reală). Dar am început să o folosim și am descoperit că am dat peste un adevărat succes în machiaj.

De când Williams s-a retras din tenis în 2022, a fost ocupată în laborator și în sala de ședințe—de asemenea, este fondatoarea brandului de îngrijire corporală Will Perform și are propria firmă de capital de risc—dar această linie de machiaj era deja în lucru când câștiga turnee grand slam. După șase ani și multe reformulări, Wyn Beauty este în sfârșit pe rafturi. „Simt că am lucrat la asta de-o eternitate,” spune Williams. Drumul spre crearea Wyn a început cu fraza „frumusețe activă.”

„Sunt o persoană activă și asta nu înseamnă neapărat câștigarea turneelor de la Wimbledon. Simt că sunt mai activă acum decât eram când jucam tenis profesionist,” spune Williams. Nu este fezabil să apari la școala copiilor în ținuta de pe covorul roșu, dar Williams („nu iese din casă fără corector”) dorea totuși să fie aranjată la lăsarea copiilor la școală, așa că a dorit să creeze o linie care să îi permită să-și aplice rapid machiajul "în timpul de mamă."

Pentru cei care ridică din sprâncene la încă o linie de frumusețe a unei celebrități, Williams spune că Wyn este pentru persoana de zi cu zi. „Mă simt ca o persoană de zi cu zi. Știu că mulți ar fi șocați să audă asta,” spune Williams. „Dar chiar și felul în care mă prezint pe rețelele de socializare, îmi dau jos peruca și fac orice. Asta sunt eu, așa că acest brand se adresează cu adevărat vieților femeilor obișnuite.”

Lansarea inițială a brandului include 10 produse esențiale de machiaj, inclusiv un tuș de ochi lichid rezistent la apă, creion de ochi, creion pentru sprâncene, mascara tubing, ulei de buze, două rujuri, un fard de obraz și buze multifuncțional, corector mat și ceea ce considerăm a fi produsul de referință al brandului: o cremă de protecție solară colorată.

Cremă de protecție solară a devenit deja preferata publicului și a editorilor noștri (este și preferata lui Williams), ceea ce a fost suficient pentru a câștiga titlul „One to Watch” în aprilie. Citește mai departe pentru a descoperi de ce Wyn Beauty a ajuns la lista noastră de branduri de frumusețe preferate ale celebrităților—o realizare în sine.